본문 바로가기

카테고리 없음

As the deer | 목마른 사슴 | with Sydney (시드니)

반응형

 

 

As the deer   |   목마른 사슴   |   with Sydney (시드니)

 

|   Lyrics & Music by Martin J. Nystrom

 

|   Onnuri Church Sunday Part 1 Chamber

 

 

 

 

 

 

 

As the deer   |   목마른 사슴

 

 

 

 

 

 

 

As the deer panteth for the water

So my soul longeth after Thee

 

목마른 사슴 시냇물을 찾아 헤매이듯이

 

 

 

 

 

 

You alone are my heart's desire

And I long to worship Thee

 

내 영혼 주를 찾기에 갈급하나이다

 

 

 

 

 

 

 

You alone are my strength, my shield

To You alone may my spirit yield

 

주님만이 나의 힘, 나의 방패, 나의 참 소망

 

 

 

 

 

 

 

You alone are my heart's desire

And I long to worship You

 

나의 몸 정성 다 바쳐서 주님 경배합니다

 

 

 

 

 

 

 

You're my friend and You are my brother

Even though You are a king

 

금보다 귀한 나의 주님 내게 만족 주신 분

 

 

 

 

 

 

 

And I love You more than any other

So much more than anything

 

당신만이 나의 기쁨 또한 나의 참 보배

 

 

 

 

 

 

 

You alone are my strength, my shield

To You alone may my spirit yield

 

주님만이 나의 힘, 나의 방패, 나의 참 소망

 

 

 

 

 

 

 

You alone are my heart's desire

And I long to worship You

 

나의 몸 정성 다 바쳐서 주님 경배합니다

 

 

 

 

 

 

 

As the deer | 목마른 사슴 | with Sydney (시드니)

 

| Lyrics & Music by Martin J. Nystrom

 

| Onnuri Church Sunday Part 1 Chamber

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#AsTheDeer, #Sydney, #목마른사슴, #시드니,

#목마른사슴시냇물을찾아헤매이듯이, #내영혼주를찾기에갈급하나이다, #주님만이나의힘, #나의방패나의참소망, #나의몸정성다바쳐서주님경배합니다, #금보다귀한나의주님, #내게만족주신주, #당신만이나의기쁨또한나의참보배, #찬양듣기, #worship, #은혜, #브런치TV, #Brunch_TV

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

As the deer | 목마른 사슴 | with Sydney (시드니)   | Lyrics & Music by Martin J. Nystrom | Onnuri Church Sunday Part 1 Chamber

 

 

 

반응형