본문 바로가기

카테고리 없음

Because I Love You | 내가 너를 사랑함이라 | with Portland (포틀랜드)

반응형

Because I Love You   |   내가 너를 사랑함이라   |   with Portland (포틀랜드)

 

|   송명희 작사 · 신상우 작곡   |   Soli Deo Gloria Ensemble

 

 

 

 

 

 

Because I Love You | 내가 너를 사랑함이라

 

 

 

 

 

 

I will love you

나는 너를 사랑하리라

 

 

 

 

 

 

I will love you

나는 너를 사랑하리라

 

 

 

 

 

 

The reason I love you

내가 너를 사랑하는 것은

 

 

 

 

 

 

Is not because you are better than others

네가 다른 사람보다 나아서가 아니라

 

 

 

 

 

 

I love you

내가 너를 사랑하는데

 

 

 

 

 

 

I love you

내가 너를 사랑하는데

 

 

 

 

 

 

The reason I love you

내가 너를 사랑하는 이유는

 

 

 

 

 

 

Is not because you do not sin

네가 죄를 짓지 않아서가 아니라

 

 

 

 

 

 

The reason I think of you and care for you is

내가 너를 못 잊어하고 사랑하는 까닭은

 

 

 

 

 

 

because I love you with eternal love

내가 너를 영원히 사랑함이라

 

 

 

 

 

 

For the love I have for you

내가 너를 사랑하고 영화롭게 하는데

 

 

 

 

 

 

Who can judge you ,who can shame you

누가 너를 정죄하리요 욕되게 하리요

 

 

 

 

 

 

No one can lay a finger on you

아무도 너를 만질 수 없음은

 

 

 

 

 

 

Because I Love You

내가 너를 사랑함이라

 

 

 

 

 

 

For the love I have for you

내가 너를 사랑하고 영화롭게 하는데

 

 

 

 

 

 

Who can judge you ,who can shame you

누가 너를 정죄하리요 욕되게 하리요

 

 

 

 

 

 

No one can lay a finger on you

아무도 너를 만질 수 없음은

 

 

 

 

 

 

Because I Love You

내가 너를 사랑함이라

 

 

 

 

 

 

Because I Love You   |   내가 너를 사랑함이라   |   with Portland (포틀랜드)

 

|   송명희 작사 · 신상우 작곡   |   Soli Deo Gloria Ensemble

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#BecauseILoveYou, #내가너를사랑함이라, #Portland, #포틀랜드, #Maine, #메인주,

#Because_I_Love_You, #송명희, #신상우, #내가너를사랑하는것은, #내가너를사랑하는데,

#내가너를사랑하는이유는, #내가너를영원히사랑함이라, #내가너를사랑하고영화롭게하는데,

#CCM, #찬송, #복음, #성가, #워쉽, #씨씨엠, #무료듣기, #우울증, #외로움, #외로울때, #외로울때듣는노래,

#혼자라고느낄때, #혼자라고느낄때찬양, #worship, #은혜, #브런치TV, #Brunch_TV

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Because I Love You   |   내가 너를 사랑함이라   |   with Portland (포틀랜드)   |   송명희 작사 · 신상우 작곡   |   Soli Deo Gloria Ensemble

 

반응형